2025 legyen az olvasás éve!

2025. május 22. 00:35

Olvasás-népszerűsítő kampányba kezdett a Libri, amelynek keretében sok más mellett világirodalmi podcastsorozatot indítanak, könyvklubokat szerveznek, és idén is kiosztják a Libri irodalmi díjakat. Ludvig Orsolya Stefanie-t, a cégcsoport marketingés kommunikációs igazgatóját kérdeztük.

2025. május 22. 00:35
null

Miért érezték szükségét egy ilyen nagyszabású, az egész esztendőn átívelő program életre hívásának?
Több okból. Könyvkereskedőként elemi érdekünk a könyvek, az olvasás népszerűsítése. Nem csak a gazdasági-­kereskedelmi szempontokat értem ez alatt, az olvasás több szempontból is különleges, semmihez nem fogható emberi tevékenység. 

A 21. századra eljutottunk oda, hogy nem az a kérdés, mit olvas valaki, hanem hogy olvas-e egyáltalán.

Egyszerűbben fogalmazva, ma jellemzően nem a könyvek és a kiadók versenyeznek egymással, hanem a szabadidős tevékenységek között folyik egyre kiélezettebb verseny. Ami nem azt jelenti természetesen, hogy a digitális platformoknak, a streamingcsatornák kínálatának, a zenének vagy különösen a sportnak ne lenne helye az életünkben, hanem hogy ezek mellé vissza kell zárkóznia az olvasásnak, nem lehet, hogy mindig más nyerjen.

Ez a tartalom csak előfizetők részére elérhető.
Már előfizetőnk?

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!